کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

یار کجاست؟

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ

وامی از وبلاگ سبکباران:

کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نشود حاجی! احرام دگر بند ببین یار کجاست

زمان موسم حج است . کتاب “یار کجاست؟” نوشته ی رحیم مخدومی از بهترین سفرنامه های حج است که مقام معظم رهبری تقریظ زیر را در مورد این کتاب نگاشته اند:

بار دیگر موسم حج شد و قت انس و معاشقه من با سفرنامه های حج. دود کبابی به ضرورت، با مصداقی از «وصف العیش، نصف العیش»؛ و «ماشاءالله کان». اما بی شک این یکی از بهترین سفرنامه های حج است که من خوانده ام. اگر نگویم بهترین؛ لطیف، پر نکته، ژرف نگر، با روح، موعظه آمیز، گویا و همراه با هنرمندی های ادیبانه؛ از قبیل زیبایی قلم، همراهی طنز، اشتمال بر تصویر، آمیختگی به خیال و … خلاصه این که؛ دو، سه روزی مرا در هنگام بیداری های پیش از خواب، مست و دلاویز خود ساخت.

چند جمله ای از این کتاب گوارای وجودتان:

بر خلاف همه ی گودها که حریفش یک نفر است برای خودش و قوت و ضعفش نیز نتیجه ای است از فعالیت های خودش. این حریف« من» است در وجود من. و قوت و ضعفش اعمال و فعالیت های خود من. اگر ضعیف است من ضعیفش کرده ام و اگر قوی است من قوتش داده ام. چه بسا حریف به میدان نرسیده ، در همین جا بر من سوار است. چه بسا من نیازی به میدان ندارم و با کمر به خاک نشسته ، کشان کشان خودم را می کشانم سوی گود رسوایی.

دوای درد من گود نیست ، غلبه بر حریف است. باید احرامی دیگر ببندم و پی یــــار بـگـردم...

حالا یک دنگ حواس من به خودم است تا پیدایم کنم.

  • محمد گازرانی

کتاب

معرفی کتاب

نظرات  (۳)

سلام علیکم
بان؟!
what is bani?!
آقا اشتباه شده من این همه نیستم...ولی برای موفقیتتون دعا میکنم...
یاعلی
پاسخ:

هر کس یه جور بانی میشه دیگه

دم شما گرم که دلگرمی میدی به بچه ها

حق

یاعلی

عید میلاد امام هادی هم مبارکت باشه

سلام علیکم
ببخشید عیدشمام مبارک...پیشاپیش عید غدیر هم مبارک تر(این تبریک از جنبه جبران مافات بود!)
خوبه این یدونه کتابو دارید لااقل...مزاحم میشم
یاعلی
پاسخ:

سلام

چاکریم ممنون

باباجون میری می گردی معلوم نیست از کجا از کدوم  انتشاراتی گمنام  کتاب پیدا می کنی معلومه کسی نداره

ایشالا می خوایم عنوانای کتابامون رو توسعه بدیم، بانی سراغ ندارید؟

غدیر شمام مبارک یاعلی

سلام علیکم
تو کتابستان دارید آیا؟
یاعلی
پاسخ:

سلام

عیدتون مبارک

آره داریم

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی