کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

دل خوش

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ق.ظ

محمد زندی را 5،6 سالی می شود که می شناسم ، یک جلسه به او عربی درس دادم به اندازه ی یک عمر خجالتم داد، همیشه توی مرام پیشش کم آورده ام و این موضوع هم آزارم میدهم و هم شادم می کنم، خوشحال می شوم از اینکه یک چنین رفیقی دارم ، اصالتا لر است و با صفا ، اما از همه ی دوستانی که تا به حال داشته ام متمدن تر است، با این حساب او جمع اضداد است :"لر متمدن". (برای خودت تحلیل نکنی که به اقلیت ها توهین کردم و چه و چه ، چون تقریبا همه ی دوستان صمیمیم لرند پس خودم هم یک جورایی  لر شده ام پس می تونم با قومیت خودم شوخی کنم ، به کسی هم ربطی نداره).

محمد دانشگاه آزاد اراک درس می خواند و ترم های آخر را پشت سر می گذارد ، گرچه من با محمد از نظر سیاسی اختلاف نظرهای بزرگی دارم اما ... .

وبلاگ محمد را برایتان لینک می کنم تا با نظرات یک اصلاح طلب میانه رو آشنا بشوید ، اصلاح طلبی که شدیدا پشتیبان ولایت فقیه است تا به مملکت آسیبی نرسد.

راستی، محمد فقط سیاسی نمی نویسد، مثل متن زیبای زیر:


گفتم چطور زندگی میکردید شما قبلااااااا؟؟؟؟!!!
نه برق درست و حسابی بود ...
نه خونه تر و تمیزی....
 نه تلویزیونی.....
 نه ماشینی...
نه اینترنتی...
نه بازاری ....
نه ....
چی داشتید آخه؟؟؟؟
 
یکم نگاه کرد .... با همون لبخند همیشگی پدرانه جواب داد :
 
"دل خوش..." 
 
*گفتگوی دیروز با پدرم!

***

راستی یادم رفت بگویم که کتابستان قبل از اینکه بیاید خیابان عباس آباد ، چند ماهی را مهمان کافی نت محمد زندی بود، آنجا نه ما فروش داشتیم نه محمد مشتری، آخر سر هم هر دویمان اثاثمان را جمع کردیم و رفتیم.

محمد ، اسم وبلاگش را "زنده باد جمهوری اسلامی " گذاشته است اگر دوست داشتی ، کلیک کن و بهش سری بزن.

یاعلی


  • محمد گازرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی