کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

حیا

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۳ ق.ظ

 

شخصی برای من تعریف می کرد:

همراه یک بنده خدایی از دوستان -برای تفریح- رفته بودیم کوه و در و دشت، ایشان شخصی را با خودش آورده بود که من نمیشناختمش، هنگام معرفی کردن هم فقط اسمش را گفت، دیگر نگفت چه نسبتی باهم دارند و آشنایی شان به کجا بر می گردد.

دو سه روزی با هم در دل طبیعت بودیم و مثلا تفریح می کردیم  اما هنوز ساز من با او کوک نشده بود ، هر کاری می کردم از او خوشم نمی آمد.

بالاخره سفر چند روزه مان تمام شد و به سمت شهر برگشتیم ، از او خداحافظی کردیم و جدا شدیم، حالا دیگر در وسط شلوغی خیابان با دوست خودم  خلوتی پیدا کرده بودم، از رفیقم پرسیدم:"این کی بود دنبال ما راه انداخته بودی؟ اسکل مسکل بود، اصلا باهاش حال نکردم"

رفیق در جوابم گفت: "دوست پسرِ دوست دخترم بود"

***

حقیر وفتی این ماجرا را شنیدم  به فکر افتادم که گویا بوی الرحمن برخی از ارزش ها بلند شده است، کتابی به ذهنم رسید تا به این دسته از دوستان معرفی کنید.

اصلا احترام به ارزش ها هیچ! اگر این کتاب را بخوانند لااقل تفریح که می روند بیشتر بهشان خوش می گذرد.

***

 

 

 

  • محمد گازرانی

معرفی کتاب

کتاب

طنز

نظرات  (۳)

سلام علیکم
کتاب خوبیه خیلی وقت پیش خوندمش...
پیرو بحثتون فضولیم گل کرد که بگم: خوندن این کتاب و امثالهم لازمه ولی کافی نیست...
یاعلی
پاسخ:

احسنت

خدا بیامرزه اموات تا

  • کمیل مزرعی
  • مخلصیم. جمهوری اسلامی خودش به خودش تهاجم می‌کنه آقاجون. شما سیستم رو ایزوله در نظر بگیر، که از بیرون هیچ تأثیری روی سیستم گذاشته نشه؛ اون‌وقت خاهی دید که جمهوری اسلامی چه‌قدر از درون به فنا رفته.
    پاسخ:

    چی بگم واللا؟!

    میدونی که من خیلی اهل بحث و جدل نیستم

    جوابت رو بیا کتابستان از امین بگیر

  • کمیل مزرعی
  • بنده می‌توانم کلی کتاب ریاضی به این دوستان علوم انسانی معرفی کنم که بخانند تا بل‌که بدانند فاجعه‌ای که جمهوری اسلامی در مورد خانواده و ازدواج درست کرده، با کتاب حیا حل نمی‌شود. کرم از خود درخت است.
    پاسخ:

    برو کمیل جون

    بابا مهندس!

    اگه به جای اون همه ریاضی دو تا جلد کتاب به دردخور خونده بودی می فهمیدی که اینا بیشتر مربوط به تاثیرات غرب و تهاجم فرهنگی و کوفت زهر ماره تا جمهوری اسلامی!

    گر چند تو اگه همون ریاضی هاتم درست خونده بودی و کلاس و درسو نمی پیچوندی این چیزا را می فهمیدی!

    ***

    تشکر که به وب سر می زنی

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی