کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

جشنواره مرگ بر آمریکا

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ


اولین جشنواره جایزه بزرگ “مرگ بر آمریکا” در ۲ بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود که بخش اصلی و بین‌المللی آن شامل عکس، پوستر و کاریکاتور و بخش جانبی شامل مستند و کل...یپ، سرود، مقاله و وبلاگ است.سایت جشنواره: http://www.dw-usa.com/این جشنواره به‌همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله سایبر، شبکه نصر‌ تی‌وی، سازمان بشارت و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود. علاقمندان به شرکت در این جشنواره جایزه بزرگ می‌توانند آثار خود را در بخش‌های یادشده، در موضوعاتی همچون “چرا مرگ بر آمریکا؟”، “چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟”، “آمریکا و عهدشکنی”، “آمریکا و خودبرتربینی”، “آمریکا و حقوق بشر”، “آمریکا و ظلم”، “آمریکا و اسلام‌هراسی”، “آمریکا و ایران‌هراسی”، “آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی”، “آمریکا و استعمار فرانو”، “دموکراسی دروغین در آمریکا”، “آمریکا و دیکتاتوری” و “آمریکا و جنبش ۹۹%” به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش ۲۰ میلیون ریال است.همچنین یازدهمین اجتماع بزرگ حزب‌الله سایبر با محوریت «مرگ بر آمریکا» با حضور فعالان فضای مجازی نیز ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۱ آبان برگزار می‌‌شود.این مراسم با سخنرانی حسن عباسی و جمع کثیری از علاقمندان و فعالان فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسان حزب‌اللهی در عرصه سایبر و محوریت استکبار‌ستیزی در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود. — با ‏عکاس مسلمان‏ و ‏‎Msa Dallas‎‏.اولین جشنواره جایزه بزرگ “مرگ بر آمریکا” در ۲ بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود که بخش اصلی و بین‌المللی آن شامل عکس، پوستر و کاریکاتور و بخش جانبی شامل مستند و کلیپ، سرود، مقاله و وبلاگ است.
سایت جشنواره: http://www.dw-usa.com/
این جشنواره به‌همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله سایبر، شبکه نصر‌ تی‌وی، سازمان بشارت و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

 علاقمندان به شرکت در این جشنواره جایزه بزرگ می‌توانند آثار خود را در بخش‌های یادشده، در موضوعاتی همچون “چرا مرگ بر آمریکا؟”، “چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟”، “آمریکا و عهدشکنی”، “آمریکا و خودبرتربینی”، “آمریکا و حقوق بشر”، “آمریکا و ظلم”، “آمریکا و اسلام‌هراسی”، “آمریکا و ایران‌هراسی”، “آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی”، “آمریکا و استعمار فرانو”، “دموکراسی دروغین در آمریکا”، “آمریکا و دیکتاتوری” و “آمریکا و جنبش ۹۹%” به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش ۲۰ میلیون ریال است.

همچنین یازدهمین اجتماع بزرگ حزب‌الله سایبر با محوریت «مرگ بر آمریکا» با حضور فعالان فضای مجازی نیز ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۱ آبان برگزار می‌‌شود.
این مراسم با سخنرانی حسن عباسی و جمع کثیری از علاقمندان و فعالان فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسان حزب‌اللهی در عرصه سایبر و محوریت استکبار‌ستیزی در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود.
  • محمد گازرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی