کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

دلم غم دارد . . .

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

اوایل سال 66 پس از شهادت تعدادی از همکارانمان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار داشتیم. ایشان در این دیدار خصوصی حدود یک ساعت درباره‌ی برنامه‌ی روایت فتح صحبت کردند و بیش از هر چیز روی متن برنامه‌ها تأکید فرمودند. بعد از ما پرسیدند: «نویسنده‌ی این برنامه کیست؟»

شهید فرهنگ

شهید «مرتضی آوینی» کنار من نشسته بود. از قبل به ما سپرده بود درباره‌ی او صحبت نکنیم. ما سعی کردیم از پاسخ به پرسش آقا طفره رویم اما آقا سؤال را با تأکید بیشتر تکرار کردند. ما ناچار شدیم بگوییم «سیدمرتضی». آقا فرمودند: «این متون شاهکار ادبی است و من آن‌قدر هنگام شنیدن و دیدن برنامه لذت می‌برم که قابل وصف نیست».

مهدی همایونفر تهیه کننده روایت فتح


کتاب "شهید فرهنگ" تازه ترین اثر دفتر نشر معارف است که در آن  یاسر عسکری به جمع آوری ۱۵۱ خاطره متفاوت از زندگی شهید آوینی  پرداخته است 

در صفحه 164 کتاب خاطره ای را محمد علی زم (رئیس وقت حوزه هنری) از مراسم تشییع سید شهیدان اهل قلم  نقل می کنند :

مسؤول دفتر مقام معظم رهبری وقتی در مراسم تشیع شهید آوینی حاضر شدند، به من فرمودند: «تدارک ببینید، آقا هم قرار است در تشیع شرکت کنند». گفتم: «چرا از قبل نگفتید که ما آمادگی داشته باشیم؟» گفتند: «ساعت 8:30 صبح آقا زنگ زدند و پرسیدند شما نرفتید مراسم تشییع؟ گفتیم، داریم می‌رویم؛ فرمودند: مراسم تشییع در حوزه‌ی هنری است؟ گفتیم: بله. فرمودند: «من دلم گرفته، دلم غم دارد؛ می‌خواهم بیایم تشیع پیکر پاک شهید آوینی».

  • محمد گازرانی

نظرات  (۴)

سلام برادر!
سفارش کتاب هم قبول می کنید؟
مثلا از اراک به یه شهر دیگه...
پاسخ:
سلام
بله
البته بستگی داره به کتاب و انتشاراتیش و تعدادی که می خواید
با کتابستان تماس بگیرید: 08632227119
یاعلی
راضیم از ممد کازرانی :))
ولی هم استیل کتاب رو بد در آوردن، هم محتواش به قوت محتوای اون دو کتاب نیست.
این‌قدر که هنوز هوس نکردم بخونم‌ش حتا.

مخلص :)
سلام
داریدکتابشو؟
امیدوارم داشته باشید...
یاعلی
پاسخ:
سلام
آره داریم
درخدمتیم
یاعلی
من این کتاب رو دیدم. اما خب، به خوبی دو کتاب ِشهید علم در نیامده به‌نظرم!
پاسخ:
سلام کمیل جان
آخه کتاب شهید علم رو ممد گازرانی نوشته ولی این یکی رو رفقا نوشتن!
ممنون از تعریفت
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی