کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

چند شعر از شعرای استان

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ

وقتی که دانه بودونبود کبوتر است

باب‌الجواد راه ورود کبوتر است

از دست صاحبان کرم می‌چکد هنوز

گندم! همان که شرط وجود کبوتر است

هر شب به خاک صحن شما بوسه می‌زنم

قطعاً که جایگاه سجود کبوتر است

من مطمئن شدم که وجود مناره‌ها

تصویری از نماد صعود کبوتر است

هر پشت‌بام خانه که جای کلاغ نیست

گنبد فقط محل فرود کبوتر است

من وارد حریم شما می‌شوم، فقط -

با یاعلی که اذن ورود کبوتر است

مهران رجبی- اراک

........................



تو می‌روی و زمانه‌ام غمگین است

با ماندن تو ترانه‌ام شیرین است

ای هستی من! ستون این خانه تویی

داغ تو برای بچه‌ها سنگین است

 

من ماندم و ابر ماند و باران بی تو

من ماندم و غصّۀ زمستان بی تو

از داغ تو سوخت هست من هستی من

من ماندم و اندوه فراوان بی تو

منصور قاسمی- ساوه 

....................................



گفتم که جان خسته غمش احتیاج نیست

گفتی که بهر دل به از این غم علاج نیست

گفتم تمام هستی من در ره تو رفت

گفتی که راه عشق ره تخت و تاج نیست

گفتم نشسته مهر تو بر دل که تا ابد

در دل به غیر سکۀ مهرت رواج نیست

از عقل جز تحیّر و سرگشتگی ندید

آن‌کس که درخمار غمت هاج و واج نیست

گفتم که عشق چیست، همین مهر و دوستی‌ست؟

گفتی گرانبهاست متاع حراج نیست!

مهدی کازرانی- اراک

................................

  • محمد گازرانی

شعر

شعر رمضان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی