کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

قبرک فی قلوب من والاک

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ
تا نگاهی به حال ما کردی
از همه جز خودت جدا کردی
این اسیر الی الابد را باز
کفتر جلد آن سرا کردی
نام صحن و سرا میان آمد
در دلم غربتی به پا کردی
حرم تو خراب نیست حسن!
که تو بر مادر اقتدا کردی
قبرک فی قلوب من والاک
در دل ما حرم بنا کردی
زیر این آفتاب ماندی تا
این حرم را چو کربلا کردی
ای کریمی که از کراماتت
دل سنگ مرا طلا کردی
دست ما را رها مکن از لطف
که به دامانت آشنا کردی

مهدی کازرانی(حیران)

  • محمد گازرانی

حیران

نظرات  (۳)

  • زنده یاد
  • آقا مهدی روضه عباس بخون..... خودش میدونه....
    پاسخ:
    به یاد روزای قدیم رییس!
  • سید محمد بهشتی
  • "در دل ما حرم بنا کردی"

    احسنت! لذت بردم. اجرت با حضرتش.
    روی "در دلم آتشی به پا کردی" به جای "در دلم غربتی به پا کردی" یه فکری بکن.
    یا علی..
    پاسخ:
    ممنون از نظرت راستی جاتون تو جلسه ی رونمایی کتاب دوره خیلی خالی بود

    بااحساس بود فوق العاده ....ولی قافیه نداشت....ای کریمی که از کراماتت - دل سنگ مرا طلا کردی!!!شاعر این شعر کیه؟؟؟...

    پاسخ:
    سلام
    زیر شعر اسم شاعر رو نوشته 
    قافیه هم داره البته ضعیف!!!
    ممنون از اینکه نظر میدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی