کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

فیض بوک اثر استاد ناصر فیض....

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۲۹ ق.ظ

"فیض بوک" شایسته ی تقدیر کتاب فصل

بیست و ششمین دوره جایزه کتاب فصل ایران برگزیدگان خود را شناخت. بر این اساس «فیض بوک» اثر ناصر فیض عزیز، در بخش ادبیات شایستۀ تقدیر شناخته شد.

«فیض بوک» مجموعۀ اشعار طنز شاعر طنزپرداز ایران، ناصر فیض است که بیشتر در قالب کلاسیک سروده شده که در آن زبان معیار و محاوره به کار رفته است. محتوای سروده‌ها بیشتر اجتماعی و سیاسی است که در آن موضوعات مختلف مرتبط با این دو حوزه مطرح می‌شود.

ناصر فیض با بیان اینکه گرایش به موضوعات سیاسی در این مجموعه بیشتر از دیگر موضوعات است، راجع به عنوان کتاب میگوید: «فیض بوک» به نوعی فیس بوک را که یک صفحه اجتماعی سیاسی است به ذهن تداعی می‌کند. علاوه بر این، دوست داشتم از این قابلیت نام خانوادگیم در طراحی و انتخاب عنوان کتاب استفاده کنم. به غیر از این اثر، یک کتاب دیگر هم در دست تدوین دارم که خواستم در آن از نام خانوادگی خودم استفاده کنم و با ترکیب عنوان جدیدی به آن بدهم. به همین خاطر عنوان کار جدیدم را دیوان «حافیض» انتخاب کردم که «حافظ» را به ذهن تداعی می‌کند. «فیض بوک» ۷۰ قطقه شعر طنز این شاعر را در خود گرد آورده است.


  • محمد گازرانی

نظرات  (۱)

سلام علیکم
به به چه عجب ... تک نوشتاری صائب تان تمام شد آیا؟!
به قول رضا رفیعی خوبه یه کتاب فیض روم هم چاپ کنه که چت روم به ذهن تداعی کنه!
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی