کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

استاد علیرضا احمدی

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ب.ظ

استاد احمدی از قاریان بین المللی شهر ماست که گردن تمام ما حق دارند ، ایشان سال هاست که بدون هیچ چشم داشتی ، در روزگاری که پول و شهریه حرف اول را می زند جلساتشان را به صورت رایگان تشکیل داده اند و قاریان برجسته ی کشوری و بین المللی تربیت کرده اند: استاد مجید جدیدی از بزرگترین شاگردان این استاد هستند که الان دیگر خودشان استادی هستند در سطوح عالی.

ابوذر کرمی از حافظان و قاریان بین المللی ، مرحوم مهدی محمدی ،حاج مبین کاشانی و دیگران از شاگردان این استاد برجسته هستند.

هم اکنون جلسات ایشان در روزهای شنبه در مسجد آقا سلطان دایر است.

دوستان که این روزها که شاهد تلاوتهای آسمانی از ایشان هستند، وبلاگی ساختند تا تلاوتهای ایشان و سایر عزیزان را برای دانلود  در آن به نمایش بگذارند، تلاوتهایی که نه تنها از قاریان مصری کم ندارد ، بلکه در خیلی از زمینه ها از آن ها برتر است: "جلسه ی استاد حاج علیرضا احمدی"


  • محمد گازرانی

رمضان

نظرات  (۸)

سلام.....من یکسال ونیمه که شاگرد استاد هستم......از شماهم میخوام تو این جلسات اینترنتی شرکت کنید
سلام خدمت همگی
باید به اطلاعتون برسونم که جلسات استاد روزهای شنبه برگزار میشه.......ممنون....یاعلی


من واقعا از ایشون تشکر می کنم چون تونستم از لحاظ قرانی از ایشون به درجه بالایی برسم
استاد احمدی جای پدر بنده هست وبه جرات میتوان گفت عالی ترین و زیباترین صدای ایران را دارند ایشان معلم اخلاق برای ما هستند و هرچه ازاین استاد بزرگوار و عالی مقام بگویم کم گفته ام در پناه خدا و قرآن باشن و برای سلامتیشون صلوات

باسلام.

امیدوارم که استاد احمدی همیشه سالم باشند.

صدای ایشون از صداهای نادر جهان اسلام است.

  • سیدمهدی طباطبایی ازگلپایگان
  • استاد علیرضا احمدی قاری فوق العاده وگمنامی است که بدون هیچ چشم داشتی هرهفته گلپایگان تشریف میارند من ازاستاد ابوالقاسمی شنیدم که گفتندصدای استاد احمدی ازنادرترین صداهای  جهان است
    پاسخ:
    آره انصافا چه قدر دلم براشون تنگ شده جلسه شده شنبه ها من دیگه نمی تونم برم
    خدا حفظشون کنه
    استاد احمدی بحق یکی از عالم ترین قراء کشورمون هست و جای بسی افتخاره که چند سالی در محضر ایشون تلمذ کردم و نه تنها در قرائت بلکه در اخلاق بهره ها بردم. بسیار ممنون از مطلب خوبتون.
  • محمد حسین مرادی
  • سلام خداییش خیلی ضرره تا اراک بودیم پابند کنکور ، حالا هم دستمون کوتاهه از این استاد . حیف واقعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی