کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

آرزوی ماهی

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ق.ظ

 باز دریای دلم را بی نهایت میکنم

عاشقی را باز امشب هم رعایت میکنم

ماهی تنگم که عمری آرزوی رود داشت

حال در دریا به آن روزم حسادت میکنم

جا ندارد جز تو در یادم خدا هم شاهد است

پیش چشمانم تویی وقتی عبادت میکنم

سالها بگذشت ومن در به در درگاه تو

خادمانت را فقط گاهی زیارت میکنم

راه خود را گم کن و یک شب ز ما حالی بپرس

تا ابد با خلق آنشب را حکایت میکنم

کاش میکرد آه سردم در دل گرمت اثر

کاش تنها بشنوی وقتی شکایت میکنم

گریه کردن هم نکرد از من دوا دردی ولی

باز امشب خویش را با اشک راحت میکنم

مهدی کازرانی(حیران)

  • محمد گازرانی

حیران

نظرات  (۲)

  • محمد حسین مرادی
  • سلام
    خبلی خوب بود
    حال کردم
    پاسخ:
    سلام  
    ممنون مخلصیم
    عالی بود نازنین!
    عاقبتتون بخیر!
    پاسخ:
    سلام ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی