کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

فروشگاه کتاب کتابستان شعبه اراک

کتابستان اراک

تشنه ی کتاب که بودم ، وقتی در شهر می گشتم، با چراغ بودم یا بی چراغ ، جایی را نمی یافتم که سیرابم کنند.

اما یکسالی می شود که دوستان ، دور هم جمع شدند و سقاخانه بنا کردند و تشنگان را آب می نوشانند.

"کتابستان اراک" ، سقاخانه است. سقاخانه ای که با همت بنا شد و با تلاش به راهش ادامه میدهد.

سقاخانه ، "کتابستان اراک" است که مامن اهالی فرهنگ و ادب و هنر است.

هرگاه تشنه شدی یا خسته بودی و دنبال مامن می گشتی، به سقاخانه ی "کتابستان" سری بزن.

یاعلی

::
آدرس: اراک، خیابان خرّم، جنب هتل زاگرس

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندها

اراک مهمترین شهر ایران!!!!!!!

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ق.ظ

از وبلاگ دوست گرامی علیرضا خطیبی:"قلمکار"

 

بالاخره معلوم شد که شهر ما مهمترین شهر ایرانه. سالها بود که ما این داعیه رو داشتیم و هیچ کس باور نمی کرد. این مذاکرات نشان داد که لو لا الاراکیون لتم المذاکرات (قابل توجه دوستان قمی که همیشه میگن قم بهترینه و مهمترینه و...). دلیل همه حرفام هم همین خبریه که خبرگزاری فارس زده.


 

  • محمد گازرانی

نظرات  (۴)

با سلام
واقعا متشکر هستم از کمکتون 
در اسرع فرصت از این دو نویسنده کمک خواهم گرفت
اگر لطف بفرمایید و شماره خانم طالبی رو هم برام ایمیل کنید ممنون میشم
eshghe.gomnami@gmail.com
می بخشید شما در عرصه دفاع مقدس هم نویسنده ای رو می شناسید؟
راستش آدرس کتابستان رو بلد نیستم چون بنده تازه ساکن اراک شدم
چند باری هم خواستم به کافه کتاب پرچین سر بزنم که بسته بوده
باز هم تشکر 
یاحق
پاسخ:
سلام
اراک خیابان عباس آباد نرسیده به امامزاده روبروی بانک تجارت 32227119
شماره خانوم طالبی رو ندارم زنگ بزنید حوزه هنری بخش آفرینش های ادبی
ببخشید
یاعلی
به افتخار تمام بر و بچ با صفا و مهـــــــــــــــممممممممممم اراکی
بلند صلوات بفرس
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
یاعلی
  • رامین مددلو
  • پس خوی چی؟!
    باسلام 
    خب قم هم مهمه سایت هسته ای فردو رو یادتون نره
    حالا بنده که قمی هستم و همسرم اراکی چیکار کنیم؟
    اینجا رو تازه پیدا کردم فک کنم خیلی کمک حالم باشه
    راستی شما نویسنده های اراک رو می شناسید؟
    لطفا معرفی بفرمایید واقعا محتاج کمکتون هستم
    یاحق
    پاسخ:

    سلام

    چاکر همشهریای خانوم حضرت معصومه هم هستیم

    خوش آمدید

    یه سایت به نام شوقات هست که در گوشه ی وبلاگ  لینک کردم ایشون از نویسنده های خوب اراکند و  مابقی دوستان رو هم میشناسند از یاشون کمک بخواید

    حسام مطهری هم  هست که تا به حال دو کتاب کلت45 و  حاشیه بر کتاب از ایشون چاپ شده ایشون هم لینک هستند

    خانم مریم طالبی هم مسول آفرینش های ادبی حوزه هنری استانند که میتونید باهاشون تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند.

    به کتابستان سر بزنید

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی